Šolski parlament

Letošnje leto je res nenavadno, zato smo na malce nenavadni način izpeljali tudi 31. Šolski parlament z naslovom »Moja poklicna prihodnost«. Glede na priporočila NIJZ, smo morali tokrat parlament izpeljati drugače, kot smo ga bili vajeni v preteklosti in sicer brez druženja in mešanja med razredi. Tako smo se v ponedeljek, 25. 1. vsi razredi 4. šolsko uro priklopili na Zoom in si za začetek pomahali v kamero. Na srečanje smo povabili tudi gospo Sandro Mušič, predstavnico sveta staršev, kot je bil to običaj tudi v prejšnjih letih.

V tednu pred parlamentom so se učenci intenzivno pripravljali: ustvarjali so prispevke, se snemali, risali in vadili, učitelji pa so na koncu poskrbeli za sestavljanje pripravljenega materiala v celoto, saj je večina oddelkov pripravila vnaprej posnete prispevke. Že tretje leto zapored je tema Šolskega parlamenta »Moja poklicna prihodnost« in ker ima epidemija velik vpliv tudi na šolanje, smo se tokrat osredotočili na šolanje na daljavo ter praktični pouk na daljavo. Na naši šoli je namreč velik poudarek na delovnem in praktičnem usposabljanju naših učencev. Mlajši učenci so pokazali in povedali kako je potekalo šolanje na daljavo, nekateri izmed njih so pokazali kaj vse so se naučili, spet drugi so z nami delili kaj jim je bilo pri šolanju na daljavo všeč in kaj ne. Starejši učenci posebnega programa so predstavili, kako je potekalo na daljavo delovno usposabljanje in učenje za življenje, starejši učenci prilagojenega programa pa so razpravljali o prednostih in slabostih šolanja na daljavo, o praktičnem pouku in poklicih, ki so v epidemiji najbolj izpostavljeni.

Predstavitve so bile sila zabavne, pospremljene s fotografijami izdelkov, risbicami, filmčki, lepimi in zanimivimi mislimi, nekateri učenci so zapeli, spet drugi telovadili in k temu povabili tudi vse ostale udeležence. Učenci so se zares potrudili s svojimi izdelki oziroma prispevki, tako, da naš dogodek, četudi je potekal preko spleta, ni bil prav nič dolgočasen. Pa še treme je bilo mnogo manj, kot pri nastopih v živo.

Ob zaključku našega srečanja smo ugotovili, da so se tako učitelji kot učenci trudili, da ne bi bili preveč prikrajšani v znanju, a je šolanje v šoli kjub vsemu mnogo bolj zabavno, bolj aktivno in vsekakor bolj učinkovito. Prav tako smo spoznali, da smo se sicer dodobra računalniško opismenili, ampak je učenje preko računalnika težje in dosti bolj pasivno. Ugotovili smo tudi, da je praktično delo doma sicer potekalo, vendar z kar nekaj omejitvami, saj doma učenci nimajo naprav in materialov s katerimi lahko delajo v šoli npr. pri pouku tehnike in tehnologije in so morali zato učitelji precej prilagajati naloge. Mnenja so bila večkrat različna, nekaterim učencem je pouk na daljavo celo ustrezal, vsi pa so si bili enotni, da so izjemno pogrešali sošolce in prijatelje, zato smo naše srečanje sklenili v upanju, da se šola nikoli več ne zapre!

Nina Sever

(Skupno 37 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 

Več prispevkov iz Nerazvrščeno

 
 

Deli