Šolanje na daljavo

Učiteljevo poslanstvo je učiti in naučiti. Koliko se je otrok uspel naučiti pa lahko preverimo le z opazovanjem in njegovo povratno informacijo. Pri otrocih s posebnimi potrebami moramo učitelji še bolj pozorno opazovati, kdaj otrok doseže posamezno znanje oz. kje potrebuje majhno dodatno spodbudo.

Šolanje na daljavo je drugačen način izobraževanja, ki s seboj prinaša veliko sprememb. Meni kot učiteljici se zdi najtežja sprememba zavedanje, da ne morem  mimogrede opaziti, kaj se je otrok naučil. Ne morem samo s hitrim pregledom ugotoviti ali potrebuje več vaje ali ne. Zato sem kot učiteljica vesela vsake povratne informacije o delu. Lahko je to zapis ali slika o uspešno izvedeni nalogi ali pa tudi vprašanje, če določene vsebine otrok ne razume.

Z vami želimo deliti nekaj primerov povratnih informacij, ki smo jih do sedaj dobili. Vsake smo se zelo razveselili in vas želimo spodbuditi, da z nami delite svoja mnenja še naprej.

“Rada bi se vam v učenkinem in svojem imenu zahvalila, da so danes prijatelji učenki polepšali njen rojstni dan. Res je bila zelo vesela. Kljub tej situaciji je imela poseben dan tudi po vaši zaslugi.”

Učenka 3. r.

Na splošno nam gre dobro, vsi se zelo trudijo in so pri delu uspešni, tudi zelo odzivni na sporočila, vseeno pa močno stiskamo pesti, da se čim prej spet vidimo v šoli 🙂

Učiteljica 3. r.

“——- že močno pogreša šolo, vse prijatelje in učiteljice. Drugače je dobro, pridno vadi flavto, malo pa tudi bere bralne liste.”

Učenka 3. r.

“Vi ste pa res vztrajni, saj nas res pogosto kličete! Očitno si res želite, da —- pride k pouku!”

Učenka 9. r.

Življenje je hoja po vrvi, vse ostalo je čakanje.
Mati učenca v PPVI 2a💕
(Skupno 80 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 

Več prispevkov iz Nerazvrščeno

 
 

Deli